Followers

Monday, February 7, 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

aie yg sgt penat  , selepas menempuh jem yg luar biasa d highway before nak msuk melaka ... ye... mmg aie ni aie yg baik utk sume org balik ke tpt asal masing2 lps sume nye dok bercuti sakan ... termasuk la aku ..

 so , b4 nak tdo , sempat usha2 blog ben ashaari , n mcm biasa , ade je segmen yg die wat ..so , bak kate die , kalo berani join la ... aku ngn berani lagi gagah perkasa , tanpa toleh kiri , toleh kanan , terus join segmen yg sgt senang lenang nye ni ...



1. mcm biasa kne letak header abg ensem ni ... SETTLE SUDA !

2. TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !




SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

10 comments:

  1. slm kunjungan
    menerjah dan menggegarkan blog anda!
    kunjungan dari blog abg ben=)
    nice blog;)
    blog apisv2

    ReplyDelete
  2. Dtg gegarkan blog ni :)
    Feel free,visit my blog lak :)

    ReplyDelete
  3. hanna : thnx...da folo blog u...
    ;)

    ReplyDelete
  4. singgah gegar blog ni!=)

    salam perkenalan..:)


    Blackrose's latest entry: Tips SEO

    ReplyDelete
  5. blackrose : salam pkenalan juga...;p

    ReplyDelete
  6. Wahhh.. benar2 menarik ni.. nak gegaQ jugak la.. hii..

    Nadh datang melawat kamu..
    Salam kenai dari Nadh.. :)

    ReplyDelete
  7. amirudy : jalan2 dapat mber...kmslam...thnx...

    ReplyDelete
  8. nadh : thnx...slam kenai gak dr era..

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails