Followers

Tuesday, February 22, 2011

sweet nye ....

hari isnin merupakan hari yg aku xske nak tempoh .. kalo masa diploma n part 6 dlu , time aie senin , aku la yg paling HEAVEN giler ... kalo org len dok sibuk tdo awl masa malam ahad 2 , aku lak leh ske sakan dok lpk2 , makan2 , ngumpat2 gosip2 dengan ske ria nye sambil on9 segala laman sosial *ayat nak skema* aku layan ..  tp 2 sume hanya tgl kenangan ... n now sejak da mnjadi student degree baru atau bahasa kampung aku , FRESHIE , jadual sgt2 la ketat2 , padat2 , sendat2 ...smpai nak rest jap pon ssh bila jadual dr pukul 8.30 pagi smpaiii la 6.30 petang .... sggt2 la kejam ...

2 sume adat yg cube aku biasakan wpon x biasa mn ... n aie ni , bersamaan aie senin , aku rs stress dlm enjoy .. stress sbb pagi2 lagi da ade test RESEARCH METHODOLOGY ... enjoy lak dsbbkan kelas terakhir td pukul 4.30-6.30 , penuh ngn gelak tawa n sweet2 belaka ... dimulakan ngn bila lecturer aku msuk je kelas dengan senyuman , mbe2 aku jd pelik ... sbb slama ni bila die msuk je kls , msti masam  giler ... yg aku die mmg tnsion lg2 kalo msuk kelas kiteorg ... sbb slalu xde respond bile dia soal pape je soalan ... 

aie ni kelas lebih santai  .. siap ade wat ujian personality melalui warna ... sgt2 best ... mcm2 perwatakn dpt lihat personality seseorg tu through colour ... n yg lg best nye , before balik , die wat surprise dgn kek SECRET RECIPE .. sgt2 sweet .. yg untung nye, kbetulan brthday ade sorg dak kls aku .. so , kire skali jalan la 2 ... dan macam biasa , kite layan sume pic2 ni ....;)





Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails