Followers

Wednesday, February 23, 2011

undi lah kamo sebelum kamo diundikan ....

akhir nye berakhir juga hari pengundian utk sume kampus , terutama nye UiTM ... sebagai pelajar yg mngikut perintah tanpa membantah (dan2 je) , aku bersama geng , telah menunaikan tanggungjwab penting utk masa depan kampus kiteorg .. ceh .. ayat nak formal je .. sgt2 la skema ... ok2 ... rs nye sume pon taw kan skng ni musim pilihan raya utk sume kampus ... n aie ni jugak kiteorg da siap undi abeh2san , bermati2an , hanya nak klik button X pada sistem undi ..

skng ni kan da canggih , da x de da tanda2 pangkah kat kertas bagai , pas 2 msuk kan kertas 2 kat box yg besar giler , smbil tukang jaga box 2 jolok2 box 2 pakai pembaris .. semata2 nak pastikan kertas undi 2 msuk dlm box 2 .. tapi 2 sume zaman dlu kala nye cara .. skng sume nye di jari anda saja .. juz klik kat komputer tanda X , then settle ... da xde da undi rosak ke , undi hantu ke ... da xde da 2 suma .. so ni antara situasi kat kampus aku masa ngundi td ...


di luar bilik mngundi .. sunyi je kan ...


calon2 nye ...

dalam bilik mngundi ..

ini lah calon pilihan kami...

 dsbbkan berjaya mngundi tanpa rosak , sbg balasan , dpt la roti ngn air kotak ...

abeh je ngundi , kne jalan kan pulak tnggungjawab utk settle kan sume nye berkaitan HR WEEK ... 

lek lu ...


 shopping time ...

abeh shopping utk barang2 deco..


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails