Followers

Wednesday, March 16, 2011

gempak giler kete2 ni ...

selama aku belajar dekat universiti ni , ni la 1st time trip under kelas yg aku ikut ... dlu masa diploma , tgk bebudak kos lain dok wat trip , nada2 kecemburuan terus timbul ... KENAPA ASYIK KELAS DORG JE YG WAT TRIP ? KNAPA BKN KELAS AKU ? itulah antara ayat2 kejam yg slalu dok bebelkan bile tgk ramai2 student dok seret beg ala2 tersingkir dr AF , smbil berjalan dengan bangga nye menuju bas UiTM yg x sabar nak bawak dorg g ke destinasi yg dituju...

2dlu .. skng turn aku pon ... tp bile g trip ni , perasaan excited 2 terus ilang .... ni sume dsbbkan trip kali ni pergi ke PROTON SHAH ALAM .. ye ... diulangi SHAH ALAM ... tpt yg paling "jauh" dalam idup aku ..*kononnye*  kenapa mesti dekat kawasan2 umah aku ...sgt2 xpuas ati sbb rasa da mcm xde tpt paling jauh lagi ke nak pergi ... 2 yg aku rasa la ... tp apa kan daya , terima ngn seadanye .

trip ke PROTON ni under sbjek OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH MANAGEMENT @ nama glamor nye , OSH ...boleh tahan gak la trip kali ni , sbb ade benefit n yg paling penting after je trip ni , diwajibkan wat REPORT .... so , ni la antara cerita nye ...

pagi2 da jd skema ...


jeling itu adalah sy ...
;)

senyum itu sedekah...

sebelum gerak , HARUSLAH amik gambar bersama...

sarapan pagi... budak ini sgt x puas ati sbb dpt meehoon yg sgt sikit...

spek ain sgt style wpon xde power , spek aku lak terlebih2 power...
=.='

briefing dr pihak PROTON...sempat gak tgk kilang pembuatan kereta , tp malang nye x leh bawak kamera...

in showroom...

tbe2 jd minat kat kete ni...kan best kalo dapat tol2... 

model saga lama...





sgt2 minat lak kat model baru ni.. R3 SATRIA NEO ...smart giler weii...




Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails