Followers

Saturday, March 5, 2011

the making of ...

disebabkan aie ni ade masa yg terluang sikit (xbz mcm slalu) , seperti yg dijanjikan , akan aku update semua entry2 yg tergendala sebelum ni ... ok ... 1stly , cite psl the making of event ... yee .. event yg tol2 wat kan hidup aku berserabut , wpon dok bz ngn segala mcm test n kuiz... event yg wat kan mcm2 perasaaan , marah , bengang , tension , ske , terharu , excited dan mcm2 lg la menjadi satu ... wpon event ni dah dirancang lbh kurg 2 bln lbh , tp sume nye siap last minit ... nak taw knape ? mcm biasa , kalo xde komitmen dlm 1 group 2 , mcm2 benda leh jadi .. so , da taw la knapa kan ...

dari aie jumaat lps n sabtu nye , still bz dok cari barang2 deco ... berempat SAHAJA .. wpon group masa 2 seramai lbh kurg 15 org ...kirenye ade 2 sub unit dlm group aku yg bkerja ... sgt2 ramai ahli group aku n aku rs sume kje akan jadi cepat siap , kalo masing2 dok bg komitmen ...   tapi apakan daya ... biar kami berempat aje la yg taw ...

pas da survey byk2 kedai , kiteorg sepakat nak shopping kat MITC... ni 1st time bg aku yg bru dok menetap kat melaka ni ... mcm2 ada .. so , sng sikit nak survey n cari barang ...mcm biasa , biar gambar2 ni mnceritakan segala nye ...

jumaat mlm ...

sabtu pagi.. da ready tunggu driver dtg ...;)

da smpai .... 

wajib amik gambar...

kami berempat ...


home deco .. smbil dok try pk kan idea utk design pintu gerbang ..

terus mencuba..


call ahli group yg sepatut nye ade ngn kiteorg time 2 tapi die ...

pening da dok pk idea x smpai2...

disebabkan aie 2 ade pc fair , so kami bersama abg angkat aku yg tinggi giler 2 , g jugak kat sini...


pc fair mitc ...

macam2 ada .. tp hnya mampu melihat sj ...




geram giler tgk speaker2 die ... tp time 2 pon hnya mpu melihat je ... pas ni ade lg , WAJIB beli...

thanx pd sume yg memeriahkan majlis... n thanx gak pada cik KHAIRUL NIZAM  sbb sudi gak join skali g pc fair ...;)

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails