Followers

Monday, March 14, 2011

ramai kate cite ni best....best ke ?



skng ni semua orang dok sibuk mengumpat mengatakan dengan bangga nye bahawasanye cite HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA 2 sgt2 best .... nape mesti dorg yg tgk dlu ? nape bkn aku ? ye ... ni semua dsbbkan masa yang amat2 mencemburui kite... *ayat x leh blah kan* ni semua dsbbkan bluehyppo sy mungkir janji ...tp xpe... anda dimaapkan ...

ape yg aku taw , bile tgk thriller cite ni time jd iklan kat wayang ms dlu2 kala , dlm hati terus pasang nawaitu , " cite ni kuar wayang je , aku tetap nak tgk dlu ..akan aku seret yogi ku bersama..." 2 baru nawaitu ... tapi bak kata org lama2 , kite hnye mampu merancang , tp tuhan yg menentukan ...btul3... dsbbkan masa yg suntuk , n banyak sbb yg terlebih munasabah , sbb 2 la x dpt nak tgk cite ni time awal2 die kuar ...

ape yg aku perasan kat blog n fb skng ni , kaki2 wayang sume kate cite ni mmg SUPERB la , BEST GILER la , n mcm2 feedback yg POSITIVE GILER la... smpai aku tgk pon , rs mcm PERGHH...!!!NAPE BKN AKU YG BK KOMEN2 MCM 2 ...!!! siap ade org 2 dok dengki2 kat aku , sbb die da tgk cite 2, n aku still lg lom tgk... xpe cik fallen ... nti i akan tgk gak ...;p

so , pada yg da tgk 2 , msti korg rs , tgk byk kali pon , korg x kisah kan kan kan .. tp tetap kisah kan DUIT yg bakal terbang utk tiket kali ke 2 ...xpe2... yg penting puas ati ... n cik FALLEN !!!! jgn lupe jnji2 mu nak blanja 1 GENG CEKODOK tgk wayang ... ;p
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

  1. best kot sebab cite magika pon best.maybe KRU da tingkatkan mutu filem dia. :)

    ReplyDelete
  2. Geng cekodok eh..haha
    kalo korg pki baju koporat tu..
    aku blanje la..=P
    gagaga

    ReplyDelete
  3. indah fallen :giler... melampau la nak suh kiteorg kuar pakai bju keparat 2..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. storyfromme : aah... tgk thriller pon best...
    ;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails