Followers

Thursday, March 3, 2011

teruskan ...

mata yg ngtok tahap gaban , ditambah ngn penat yg mencurah2 datang selama seminggu ni ,  wat aku segar ngn tbe2 nye ... hnye disebabkan aku terjumpa "sesuatu" ... SESUATU yg aku rs selama ni ptt nye da abeh , tp tbe2 terungkit balik ... SESUATU yg wat kan aku mls nak ingt ... benda ni bkn melibatkan aku sorg je yg x puas ati , tp ramai ..


selama ni , wpon org kate aku ni sombong , berlagak , muke xreti nak snyum , aku leh trima .. sbb da mmg tuhan 2 da jadikan aku mmg jns muke mcm 2 ... so , x leh nak ubah ape la kan ... org kate biar lah muke kite buruk mcm mn skali pon , yg penting hati 2 biar bersih ...bkn isu ni yg nak dibesar2kan ...tp isu ni ade kaitan ngn ramai org..

sebelum ni , org nak buat ape ngn aku , aku diam kan aje .. slagi aku leh bersabar , aku sabar ..  wpon aku senyap , x bermakna aku ni jns yg senang2 je nak dipijak kan... kalo ko kate dlu ko byk wat baik ngn org , cube ko tnye org2 2 , ade yg die x puas ati ngn ko ? mcm2 cite yg aku dgr , dr byk mulut , n majoriti nye org yg rapat ngn ko ... sume xpuas ati benda yg sama ... so , nak kate aku yg jahat ? ok ... terus kan ... teruskan ngn menjaja cite aku yg bkn2 2 ... aku x kisah la benda 2 sume... sikit pon x de hal  la... 

separuh org , luahkan ape yg x puas ati kat facebook melalui status nye , aku lak luahkan kat blog aku ... bak kate org , kalo ye pon nak luahkan , biar la sume cite nye betol ... jgn nak menipu sgt la kan ... so ,pada yg pnh luah kan pape kat blog ke , biar la cite 2 betul ... jgn nak mengaibkan org ... xpsl2 da tambah dosa kan ...sng2 je org yg kne aib kan 2 dapat pahal free2 ... so , sebelum nak wat pape 2 , pk2 la akibat nye yee ....
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. pk dlu sebelum bertindak..:)

    meh ke rumah,
    ~damia dan selsema~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails