Followers

Wednesday, April 13, 2011

al fatihah ....

pagi2 yg mulia ni , dikala aku bz n kelam kabut nak kejarkan ke bilik pensyarah sebelum kol 8 gara2 nak hantar test , dapat lak berita sedih utk kali ke 2 dalam bln APRIL ... kawan paling rapat , paling baik aku , AKMAL , telah kehilangan ibu tercinta ...

mmg sgt2 sedih sbb mcm2 die lalui bersama ngn mak die ... sgt2 bertanggungjwab dalam mnguruskan mak die wpon mak die slalu sakit n slalu kne g hospital .. dan sbg anak yg baik , die x pnh merungut ... pagi2 dapat call dari die , dgr die meraung menangis ... sedih sgt2 bila org yg paling rapat ngn kite dah xde ...

pada akmal , aku ucapkan takziah.. sori sgt2 aku xde ngn ko bile ko tgh sedey sekarang ni ... pape pon kite yg masih hidup ni , doakan banyak2 utk kesejahteraan mak ko kat sana ...

AL FATIHAH ..

.Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails