Followers

Friday, April 29, 2011

AWAK AWAK ....

awak2 ..
mana awak pergi ...
kenapa awak menjauhkan diri ...

awak taw x saya rindu bagai nak mati ...
nak study pon xboleh ...
awak x kesian kan saya ke ?
semangat langsung dah xde ...

saya selalu tunggu awak ..
tunggu awak online ...
tunggu awak msj ..
even mesej tu awak suh saya kejut awak ...

awak2 ..
kenapa kita da x macam dulu ..
macam time mula2 kite kenal dlu ...

tibe2 saya rindu sangat2 kenangan kite ...
kenangan jadi giler sama2 ..
gelak sama2 ..
semua nya sama2 ...

kalo awk baca entry ni ,
saya cuma nak awak taw ...
saya rindu giler kat awak ..

kalo awak free , awk cntact saya k ..

saya sentiasa tunggu awk ... :(




Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

3 comments:

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails