Followers

Friday, April 15, 2011

pergilah dari sini ...


geram giler tgk doyan2 ni ...

setelah minggu kuliah berakhir , skng time utk berjimba ramba before nk final ... hnye mampu lihat dr jauh je dak2 len dok berjimba ramba lebih awal dr aku .. ni sume gara2 test terakhir sabtu ni .. perghh .. sgt2 la tension ... tapi rs sgt2 puas ati sbb dapat kejutan dr parents coz dorg dtg jenguk aku kat sini ... xde la kejutan mn pon , 2 pon dsbbkan aku cl siang 2 , then dsbbkan kerisauan mak aku yg melampau , terpaksa la die dtg sini ...

datang sini bersebab .. 2 la yg aku leh ckap .. sume nye disebabkan "penyakit misteri" datang balik ... dan yg paling penting , tol2 wat aku sakit smpai x leh nak stdy  sejak dr minggu lps , n 4 aie lepas adalah aie yg paling teruk ... dan terpaksa gak mintak tolong mak ajar cara nak kasi "benda" 2 pergi dr diri ni ..

tp x sangka parents aku dtg gak ... kalo sebelum2 ni , bile npk dak2 sini mkn ngn family die , terus mulut ni dok cakap " KAN BEST KALO DAPAT MAKAN NGN FAMILY SENDIRI " n akhirnye termkbul gak ... dapat mkn sama2 .. n paling best , melantak durian  puas2 wpon durian 2 manis la sgt ...


muke puas dpt doyan ..




berbalik kepada tujuan asal kedatangan mak abh kat sini , tol2 wat kan mak aku sedih dsbbkan x snggup tgk keadaan aku yg teruk gara2 BENDA 2 ... n yg penting , malam 2 tol2 cipta sejarah kat kolej ni .. x psl2 aku dok jerit sakan  da macam org meroyan , gara2 " XSEDAR " n BUKAN JADI DIRI sendiri malam 2 ... papepon aku berharap sgt benda 2 pergi jauh2 time aku nak exam ni .. tol2 mencabar kesabaran .... :(

Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

2 comments:

  1. wahhhhhhh!!beznya durian..keh3..btw i folow u

    ReplyDelete
  2. dark virus : sgt2 best kot .. thnx...;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails