Followers

Saturday, May 21, 2011

akhirnye ... keluar suda ...

seperti yang dijanjikan , aie ni disebabkan roomate2 kesayangan aku semua nye baik2 belaka sampai sanggup tinggalkan aku kat umah berhantu ni , aku dengan rela ati nye nak hupdate sebanyak mana yang aku larat  ...

kalo sebelum ni , mood aku hilang , gara2 kes konvo , hari ni tibe2 jadi terajin lak nak share gambar2 konvo .. ni semua disebabkan geng2 cekodok da meroyan2 nak gambar2 dorg yg gojes2 plus jelita2 tu kat kamera aku .. ok .. impian anda telah tercapai juga akhirnye .. so , dgn ini , curi la wajah2 jelita anda semua ye ...;)

muke pagi2 yg ceria dok beratur panjang2 luar dewan ... 

jumpe balik geng2 segamat...

geng2 melaka. ..



kaka da makin comeiii ... tembam giler... geram i taw...nak picit2 pp die..  ;)















Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails