Followers

Monday, May 16, 2011

konvo ? suka atau duka ?

selesai sudah hari yang dinanti2kan selama ni ... berakhir jugak perjuangan aku selama ni ... dan akhirnye dapat jugak aku selesaikan 1 impian aku untuk happy kan mak abah ... sekurang -kurangnye , aku da buktikan yang aku da dapatkan 'sesuatu' yg bernilai untuk balas jasa dorg , wpon aku ni xbawak pape makna  ...


hari yang memenatkan ... happy dan sedih sgt2 sampai x dapat nak kawal perasaan ni semua ... sori sgt2 pada mbe2 aku td kalo wat kan korg dok risau tadi sampai dok tanya banyak kali aku ok ke x ... aku ok ... yep !!! sangat2 ok ... ok sbb tgk korang happy ...

kuar2 je dewan , tgk semua org dok bergambar sakan ngn family dorg .. mesti korang best kan  ? amik gambar ngn family ...peluk2 sakan ... dapat ucapan tahniah dr family , dan mereka2 yg tersayang ... family bg hadiah ... dan aku ? sorang2 terkontang kanting ... dan tbe2 jadi culture shock ... yee .. mmg sedih ... sedih sbb ape yg aku harapkan dan impikan semua nye hancur macam 2 je ...

pada kawan2 aku ... congrate korg !!! mesti korang happy kan ? sbb ngn family ... amik gambar ngn family ... semua nye ngn family ... aku tumpang happy untuk korang .. cuba juga untuk senyum untuk korang ... macam biasa .. cuba jugak untuk jd giler2 .. tp sori kawan .. aku x reti nak jd plastik ... lagi2 hari yang patut kita happy , tp kita x dapat nak rasa ke'HAPPY'an tu ... pape pon , yang penting impian kita untuk grad on time menjadi kenyataan gak walaupon macam2 benda yg kita hadapi ... so , good luck untuk masa depan korang ... ;)


conteng2 ; xde mood nak upload pic aie ni .. tnggu je next entry k ... ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

4 comments:

  1. Tahniah dah convo!
    family tak dtg time convo eh?
    sama la kiteeee...

    ape2 pon, Happy selalu k!

    =)

    ReplyDelete
  2. timun laut : thnx ... family dtg .. tapi ... :(

    ReplyDelete
  3. ogy : thnx ... ;) akan dtg ko lak ... ;)

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails