Followers

Monday, May 30, 2011

movie datang lagi ...

di petang yang hening lagi panas membahang ni , xde benda sangat yang nak dikongsikan ... kalau dulu aku rajin wat review movie2 yang aku slalu layan .. sekarang ni je da macam agak kureng sikit ... ok ..sekarang sesi review kembali lagi ...



sekarang ni macam biasa , movie yang paling ramai dok review x lain x bkn , NUR KASIH ... yee .. impak cite ni mmg sangat2 la luar biasa ... pegi je mana2 , semua org dok cite psl movie ni .. aku rasa wat masa ni , x yah la aku review cite ni .. sbb da banyak da blogger dok wat review movie ni .. daripada komen2 yg aku baca, ade yg kate cite ni best , n ada juga yg kate better sambung kat tv je movie ni .. pandangan setiap org semua nye berbeza ... ape yg aku leh cakap , kalo korg xtgk cerita ni ms kat tv dlu , agak ssh la korg nak paham jalan cite die yg sebenar ..





kalo td NUR KASIH , skng aku nak review genre movie yg aku minat giler ... xlain x bkn , SERAM ... yee .. i loiikkee ... skng ni cite hantu yg bru kuar kat wayang , KARAK ... boleh tahan gak cite ni .. banyak scene dalam cite ni , adalah cite yg betul , n bkn direka2 .. pasal volksagen kuning ... dan 1st scene dlm movie ni , semua nye cerita betul .. dan ape yg aku perasan , walaupon cerita ni cerita hantu , majoriti yg da tgk cite ni , semua nye kata dorg akan menangis ... kenapa menangis ? nak taw , g la layan KARAK kat wayang2 yg terdekat ... ;)



geli x ? ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails