Followers

Wednesday, June 8, 2011

tak sanggup nak tengok ...

assalammualaikum ..*first time bg salam yg pannnjjjaaannngg giler* ... korang penah dengar berita baru2 ni , yg wat kan semua org terus maki hamun , sumpah seranah , kat mak bapak budak ni ...  bila semua org dok baca berita kes ni , sumpah secara automatik nye , mulut masing2 kuarkan perkataan atau ayat paling senang ayat makian yg teruk dr BINATANG ... memang sesuai sangat la kan ngn isu ni .. nak taw kes ape ?


dah tgk kan ? ape ko rasa bila ko tgk gambar cam ni ? SUKE ? GEMBIRA ? RASA NAK TEPUK TANGAN BERAMAI2 ??? confirm2 la X KAN !!! ok .. korang pon scr automatik nye akan wat mcm ape yg aku cite pada awal entry ni ... MAKI !!! MENCARUT bagai !! kan kan kan ??? ye .. kes ni kalo x silap aku br jd dlm seminggu dua minggu lepas .. ape yg aku taw kes ni , baby yg baru lahir dicampak dr umah flat tingkat 5 kalau x silap .. kejadian ni jadi dekat flat sentul ... 

rasa nye mmg da makin teruk da mak budak ni .. mmg xde belas kasihan langsung .. cube kalo org dok campak die cam 2 .. hah!! rasakan !!! sumpah bengang + geram giler bila tgk baby yg br lahir n x taw pape ni jd mangsa n dpt lak mak yg giler n xde hati perut cam ni ...   

conteng2 : xsanggup nak tgk keadaan baby ni depan mata ... :'(
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails