Followers

Wednesday, June 8, 2011

tersuka la pulak ...

malam2 yg sepi lagi mengantuk kan ni , 
sambil menjulingkan mata dok baca jurnal2 yang aku benci nak baca , 
dok wat asggmnt ...
sambil tu gak dok online .. 
dan dengan x tersengaja nye jumpe lagu ni dekat youtube ... 


boleh tahan gak lagu ni ...
lirik best ..
and ape yg aku perasan
da ada da sang dinda2 dok dedicate lagu ni kat kanda2 mereka ..


wahh ...gituuu ... *tagline aku mula memainkan peranan*
alala... shuweeetttnye ...


lagi susah kalo sang2 kekanda nak anta lagu2 romantik ni kat dinda2 dorg kan ..
masing2 dok jaga saham ..


pape pon , hope u'all enjoy !!! 
kat sini aku bg 2 version ... 
1 version yg dorang dok jamming .. 
1 lg versi siap lirik ...

conteng2 : sambil dok layan  , leh dok nynyi kan kan kan ..
;)








Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails