Followers

Monday, August 8, 2011

atok ...


atok ...
sehari sebelum puasa , mak , abah , adik2 dengan cik jah datang RUMAH atok...
dorang semua dapat duduk di pinggiran RUMAH atok ..
cuma orang sorang je x dapat ikut ...
ada sebab ..
duduk dalam kereta..
orang hanya pandang dr jauh je RUMAH atok..



esok nya da nak puasa , puasa kali ni lain sangat ..
kiteorang da x happy macam tahun2 yang sebelum ni ..
kalau sebelum ni , bila puasa , mesti kiteorg semua datang rumah atok ..
jumpa atok ...

bila nak raya pulak , 
abah dengan mak , 
slalu je beli kan baju raya atok ...

teringat pulak tahun lepas , 
tahun terakhir atok beraya dengan anak2 dan cucu2 atok ..
atok sihat sangat2 masa 2 ..
nampak gemuk sikit ...
atok selalu borak2 ..
wpon kadang2 kita org x dapat nak tangkap ape yang atok cakap sebenarnye ..
sbb atok kan strok ...
lidah pon x berapa nak betul masa 2 ..
tapi orang paham ..

tahun ni ???
kiteorang dah x dapat nak beraya ngn atok .. 
xdapat nak borak2 lagi ngn atok .. 
nak tanya khabar atok ...
kiteorg hanya dapat ziarah kubur atok ..

raya tahun ni da x meriah macam sebelum2 ni ..
sebelum ni rasa lengkap je ..
tapi ..
sekarang ?
susah nak terima bila atok da xde ...
bila pergi mana2 , 
mesti je orang nampak atok ..
tapi orang taw 2 suma hayalan ..

semoga atok tenang di SANA ...




AL FATIHAH ...
:'(



Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails