Followers

Friday, September 16, 2011

kesian blog ni ..

setelah lama aku meninggal kan blog ni keseorangan tanpa teman , sekarang masa nye untuk aku menggantikan sisa2 hidup bersama nye .. *ayat x nak kalah je kan* .. memang agak busy bila dah naik sem baru , ada kolej baru , kelas baru , kawan2 baru , lecturer baru , senang cite semua nye baru la ... 


kalau ikut kan nak masuk kan entry ni ngan pic2 kolej baru yang sangat2 la dekatnye ngn bangunan UITM KBM ni ... , tapi disebabkan belum ada masa aku nak amik pic tu sume , insya allah akan ditangguhkan wat sementara waktu .. ada masa nti akan aku upload kan pic2 nye ye ..;)

apa2 pon sangat2 la rindu nak update blog setiap hari .. maaf ye kamo2 semua sebab dah xde berita dari saya ..*macam la ada yang care pasal aku* ... sem baru ni insya allah aku akan busy dengan aktiviti2 luar .. so , akan ku cuba juga untuk update sebaik mungkin ...insya allah ... ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails