Followers

Saturday, September 3, 2011

pengorbanan ... PUAS HATI ??


bila bercakap tentang pengorbanan , terutama dalam keluarga , rasa sangat berbaloi ..walaupon benda tu banyak bagi effect dan susah bagi kita , sekurang2 nye kesudahan nye memberikan kepuasan yang x ternilai kan ?

tiba2 bercakap pasal pengorbanan ni , bila tengah2 malam macam ni , adik aku dok luahkan ape yang die xpuas hati ... bercakap pasal PUAS HATI ni , memang susah .. memang susah kita nak puaskan hati sendiri .. apetah lagi nak puaskan hati orang lain .. kadang2 bila kita dah buat yang sehabis mampu kita , orang lain pertikaikan .. dalam hati hanya mampu berkata , INI JE YANG TERMAMPU AKU LAKUKAN....



manusia ... memang hanya pandai berkata2 ... pandai menyalahkan orang lain , dari berfikir sedalam-dalam nye ... dari kesalahan yang kita sedari , selalunya akan timbul perasaan ingin ubah menjadi sesuatu yang baik ... tapi x semua manusia akan berfikir macam tu .. kadang2 dorang hanya fikirkan , ape yang dorg buat , semua nya betul ... tapi itu kata diri sendiri ... kan ?

pendek kata , hanya kita yang mampu menilai diri sendiri ... :)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

1 comment:

  1. Kadang2 perlu juga pendapat dari orang lain...kite pun kadang2 x sedar kite buat salah kan? kalo tak boleh terima pendapat...alamatnye baik duduk hutan...

    http://mat-jungle.blogspot.com/

    ReplyDelete

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails