Followers

Thursday, October 20, 2011

cite AL HIJAB pulaaakk ... ;)

disebab kan ada masa sikit sebelum aku nak g kelas jap lagi , so aku nak wat review pasal AL -HIJAB ... *baru sekarang sibuk2 nak wat review , org lain dah wat review cita lain da..*  baru je tgk cite ni semalam , sampai masuk je wayang , rs nye x sampai pon 20 orang yang tengok cite ni .. nampak sangat kiteorg ni lammmmbaaattt sangat nak layan movie ni ...


masa layan movie ni , lebih banyak gelak dari rasa takut .. semua nye disebabkan kiteorg nye geng mulut paling bising kat situ .. gelak kuat2 .. jerit kuat2 ... dah macam panggung wayang tu , kiteorg yang punya .. ape2 pon , mmg have fun la .. cume pada peminat2 cite hantu , mngkin akan rasa cite ni x berapa nak seram lagi ..

bagi yang takut giler2 macam mber2 aku , mungkin akan rasa takut sangat2 bila dah tgk cite ni .. sebab lebih banyak scene yg terkejut2 ni .. disebabkan layan movie ni la , mber aku sorang sampai nangis ...dan aku hanya , gelakkan ... ;) *jahat giler*

apa2 pon , cite ni boleh la layan .. cume kadang2 ada gak rasa perjalanan cite ni macam lembap pon ada .. ape2 pon , layaaaannn ... ;)Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails