Followers

Tuesday, November 29, 2011

makan free lagi ... ;)

hari isnin selalu nye dikaitkan dengan monday blues ... tapi hari isnin ni adalah hari yang paliiinggg ramai suka ... sebab public holiday !!!! suka2 jugak .. tapi kene ingat cuti ini disebabkan ape ?? AWAL MUHARAM ye.....selamat tahun baru kepada anda , anda dan juga anda ... ;)

sempena cuti panjang , sah2 la ramai student yang pulang ke kampung halaman berjumpa family2 tersayang , kekasih2 tersayang , skandal2 tersayang .. alololo .. sooo shuweeettt ... aku ?? hanya duduk di kolej je ... lepak2 dalam bilik , online sakan , wat asggmnt dan muhasabah diri .. tu yang penting ...  disebabkan adik aku balik shah alam , dan hari ni pulang ke melaka balik , dengan bangga nye die nak jumpe aku .. ye .. die nak jumpe kakak die ... tapi aku je yang x berapa nak paham .. awal2 lagi dah cari pasal , x pasal2 die sedih .. sorry ye ... aku xde niat nak kasi ko sedih .. penyebab nye aku dah gtaw ko kan ...

back to our story , disebabkan bebudak diploma yang baru masuk sem baru ni  dah dapat duit PTPTN , dengan baik hati ada makne nye , adik aku pon dengan rela hati dan paksa nye belanja kakak die yang baik ni ... alololo ... baeekkk nyeee ... ;)



Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails