Followers

Wednesday, December 21, 2011

bila mimpi jadi kenyataan ...;)

dah agak lama aku x update , macam biasa alasan aku , sgt2 busy .. tapi kali ni bkn kemain lagi busy nye ..!! sampai tido makin tunggang langgang ... macam2 cerita nak diupdate kan .. tapi insya allah ada masa akan diupdate kan .. kasi semua test abeh dlu untuk minggu ni ... then pas tu busy ngn final exam , after that , leh la meroyan sakan ngn BLOG !!! yeaaahhh !!!sumpah rindu giler nak update segala story morry macam zaman dulu kala .. reader pon makin slow skng ni .. x pe  .. penyebab nye macam biasa , datang dari aku gak , xde masa langsung nak update macam zaman2 kegemilangan dulu ..

ok .. juz nak share cerita untuk hari ni ... pagi2 lagi dah diganggu dengan mesej yang wat kan hajat aku nak tido lama terbantut ... tengok2 , mesej dari BENDI .. yeee .. org yg pemes dalam dunia kartun2 ni , lagi pemes dsbbkan die ada pengikut yg giler2 kat facebook.. *jgn lupe belanja aku , aku dah puji ko *  dapat mms dari die .. dengan semangat nye , terus dok mendownload mms tu .. tapi perasaan hampa dan kaciwaaaaa yang tinggi , wat aku makin frust lalu meninggalkan ..... katil .. yeee .. katil , untuk mandi ke kelas ..*lom meninggal dunia lgi ye*

perasaan x puas hati yang makin menebal mengalahkan hutan2 khatulistiwa , trus suh bendi hantar lagi mms tu utk kali ke 2 .. pape pon sori bro .. nyusahkan ko ... nti aku ganti kedit ko ye .. belanja gula2 kapas pon booleeeyyy kan .. ;)   ok .. back to our story , bila still x berjaya , langkah drastik yang makin plastik , mbuatkan aku trus call celcom smbil mengamuk bagai ..*ok itu tipuu*  so dgn sopan nye , lps dah tnye semua problem , dan akhirnye dapat jugak mms tu .. 1st impression aku , wahhhh .. sumpah lawa giler .. sangat2 detail ko lukis .. dan dengan ati yang membengkak n jeles nye , terus wat wallpaper kat handphone ..

ape2 pon thanx sgt2 especially to BENDI disebabkan ko tol2 sanggup menyusahkan diri untuk lukis aku yang sampai x muat 1 kertas lukisan ko 2 .. thanx untuk hadiah birthday ni wpon dah lama terlepas .. sebenarnye pasal gambar ni , aku just main2 je  .. mmg xde niat pon nak suh ko wat betul2 .. sbb aku paham kerjaya ko .. lg2 wat part time pemancing tegar , jd model2 sarkis , fashin designer untuk seluar2 ketat dan yang sama waktu dengannye ... *jangan maree ye ...nti kne jual*  dan thanx a lot !! sbb x sangka impian tercapai gak ... ;)

 u r the best bro !!!!!


ni version edited sbb yg ori x berapa nampak lak bila masuk kat sini .. ;)

thanx sgt2 ... ;)


Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails