Followers

Thursday, October 4, 2012

SAKIT ITU SEKSA !

Assalammualaikum !!

Alhamdulillah masih dipanjangkan usia untuk terus bernafas lagi di muka bumi ini .. wahhh .. mengalahkan ustaz-ustaz pulak bagi mukadimah .. ini semua disebabkan dah insaf .. maklumlah dah berzaman xgheti-gheti nak update blog .. mood pulak hilang ke mana .. dengan demam dan batuk berpanjangan hampir 2 bulan ...dan effect dari tu jugak la , seminggu lebih xdatang keje dengan hati yang gundah gulana nye ..

gambar yang sangat klasik dari cik gooogleee

ni lah padahnya kalau dah lama sakit , tapi malas nak gi klinik la , g hospital la .. makan ubat2 yang ada .. ok .. x memasal makin teruk jadinya dan x memasal gak kene tahan kat hospital .. ok hidup di hospital dan sentiasa berulang alik ke hospital SANGAT MENYEKSAKAN ..

hari-hari kene cucuk2 bagai .. ye.. dia cucuk tang sini , tang sini , tang sini .. ok .. ini buka botox ye ...ni semua xmemasal kene amik ujian darah bagai , ujian saringan takut2 kene tibi la .. last2 sakit lain lak yang dapat .. dan it's SERIOUS !!  aku still lagi leh gelak2 walaupon doktor kata sakit yang aku ada ni , leh bawak mudarat pada aku .. takpe doktor , sakit ape pon yang saya ada , tu semua tuhan nak uji kita .. dan orang yang paling risau gila2 , sudah semestinyalah MAKKK !!

sebagai anak yang x berapa nak baik , walau sakit macam mana sekalipon , bila depan mak , cuba setahan mana yang mampu ye .. dan tu lah yang aku dok buat bila mak taw aku sakit yang serius tu .. 

so , selepas merapu meraban , in conclusion nye , wahh .. ayat dah macam lepas jawab final paper BEL * student2 ipta taw la kot paper ape ni*  , bila dah rasa diri tu dah sakit , cepat2 lah dating ngan doktor ye ... insya allah ... orang tua2 kata , lebih baik mencegah dari merawat .. tu kata orang2 tua la ye ... ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails