Followers

Thursday, February 21, 2013

HAPPY BRTHDAY KAWAN YANG LUPAKAN KAWAN !!!

pernah rasa hilang kawan yang jenis 1 kepala , lepas 2 kalo call ada je cerita dia "wei , ko nak taw td aku jumpa acik pinky yang jalan terkedek2 tu, dia dok g karok ngn geng dia acik kendur ngn acik selit.." * tu antara intro dia kalo nak bergosip* , kawan yang kita boleh je nak kongsi cite n masalah sama2 , kawan yang selalu share pendapat sama2 , kawan yg share susah senang bersama..

ye.. semestinya mesti kita akan rasa kehilangan bila KAWAN ini hilang dari kita tanpa khabar berita .. dan lagi terasa bila kita susah nak contact kawan ni... dulu bila berjauhan , bila contact , akan keluar lah ayat2 ni " bila nak balik shah alam? nanti kalo balik , kita jalan2 kat tempat sekian2 ye , xpon try g kat tempat sekian.. best weii"..tapi tu semua dlu , skng ntah mana lah KAWAN ni...

apa2 pon , juz nak wish HAPPY BIRTHDAY KAWAN!! SEMOGA PANJANG UMUR ! MURAH REZEKI DAN HAPPY BERSAMA FAMILY DAN INSAN2 TERSAYANG .. ;)



contengconteng : wpon ko da lupakan aku sbg kawan ko yg giler ni, brthday ko aku xpnh lupa taw even aku x wish .. yg pntg, aku sntiasa doakan oo .. ;)
Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails