Followers

Thursday, March 21, 2013

pernah kau rasa ?


putus harapan + tawar hati
pernah kau rasa perasaan ini ?
perasaan yang kadang2 buat kau rasa dah malas nak pikir 
sampai dah takde hati dengan semuanya 
ye ... SEMUANYA 

kau dah buat itu ini 
dah cakap itu ini 
dah layan itu ini 
dah nasihat itu ini 
tapi - -

yang kau dapat hanyalah SAMPAH!
ye .. SAMPAH - -

SAMPAH yang tak pernah bagi makna apa-apa 
yang kau sendiri akan rasa keadaan makin teruk 
sampai kau dah GIVE UP tahap 18 ratus ribu kali 
dan sampai tak terkata untuk diluahkan ..

PENAT ?
tak pernah ada perkataan tu muncul saat aku cuba untuk mengubah 
dan ia mula muncul bila aku mula nampak - -

nampak yang perubahan itu tak mungkin akan menjelma 
penat kan ?
saat itu aku hanya mampu tersenyum 
tersenyum tawar dengan hati yang .... tuhan saja yang lebih tahu ..



PUTUS HARAPAN ..
perkataan itu muncul dengan sendirinya 
tanpa diminta
terus pergi membawa hati yang tak berperasaan lagi 
dan HILANG --

saat ini aku serahkan semuanya pada allah 
untuk mnentukan episod yang akan datang 
untuk mengubah semuanya 

insya allah ..





Tekan Like, ok ;) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

komeN je La...

Related Posts with Thumbnails